понеділок, 12 квітня 2021 р.

Волейбол. 28.04.2022

 Доброго дня, любі учні! Вітаю вас на уроці фізкультури, який ви знову спробуєте пройти самостійно.  

Тема уроку. Індивідуальні дії в нападі і захисті. Групові ігри в нападі.

Я вам підготувала завдання. Будьте уважні. Lets Go!!!

Завдання 1.Рекомендації з організації простору та техніки безпеки під час виконання фізичних вправ у домашніх умовах. З ними всі ознайомились. Починаємо кардіо-тренування.

 !!! Виконуйте кожну вправу 10 разів!!!

Якщо ви дійшли до кінця руханки - молодці!!! Заморились? Зручніше сідайте, прочитайте теорію і натискайте посилання під наступним малюнком. Вас чекає волейбол. 

Завдання 2.
Блокування — це основний спосіб з протидії атакуючим діям суперника над сіткою. В сучасному волейболі блокування застосовують для ефективних захисних і контратакуючих дій. Блокування складається з переміщення, стрибка, винесення і постановки рук над сіткою та приземлення.


Багато інформації: все треба обдумати, проаналізувати, "розкласти по поличках". А очі мають відпочити. Є і такі вправи для вас.

Завдання 3.

Знайдіть зручне місце. Перевірте безпечну відстань (від екрана комп'ютера до ваших очей не ближче 50-60 см). Видно екран? То ж дивіться на малюнок, натискайте посилання і повторюйте.

Завдання 4. Шпаргалка

4 коментарі:

Урок 32 Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини.

  Тема уроку  Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини. Вплив медицини на ці показники, за ...