понеділок, 19 квітня 2021 р.

Четвер. 22.04. Підйом у 9 - А класі

  Підйоми на відстані. Цікаві інновації

 Ранок починається о 7 годині. Лунає бадьора музика, на екрані телефона з'являється ласкаве сонечко. Це вчитель вітається з учнями.

Діти знають все про особисту ранкову гігієну. зустрінемось через 5-7 хвилин.
І ось вмиті і одягнуті ми виходимо на прогулянку. Погода чудова... тому пропоную на стадіон. Нас зустрічає зелена трава, чисте небо. Дихаємо на повні груди свіжим повітрям

Шкідливі звички: лихослів'я.  Якщо ви живете в сучасному суспільстві, то повинні знати, що лихослів’я — це прояв вульгарності, невихованості та безтактності. З одного боку, лихословам не вистачає самоконтролю, і вони не в змозі висловити свої думки належним чином. З іншого, нецензурна лайка заспокоює людину, тим самим блокуючи більш важкі наслідки (наприклад, фізичну агресію).

Дослідження показують, що люди, лаються матом, легше переносять біль, адже під час лихослів’я відбуваються сплески адреналіну, блокуючі больові відчуття.
Крім того, нецензурна лайка притупляє душевний біль і переживання. Але чим більше людина лається, тим менш ефективний такий метод боротьби зі стресом.
Один із способів подолання цієї шкідливої звички — використання психологічного прийому під умовною назвою «клянусь своїми грошима».

Спорт - альтернатива шкідливим звичкам.

Зустрічаємось о 7.50 для того, щоб поговорити про здорове раціональне харчування. Та і поснідати доречі вже час. Смачного!!!
Вдалого дня і хай вам щастить, любі друзі!!!








Немає коментарів:

Дописати коментар

Урок 32 Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини.

  Тема уроку  Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини. Вплив медицини на ці показники, за ...