субота, 17 квітня 2021 р.

Урок з фізкультури 5 клас. 19.04.2021. Понеділок

 Доброго дня, любі учні! Вітаю вас на уроці фізкультури, який ви знову спробуєте пройти самостійно.  

Тема уроку. Підсумковий урок

Я вам підготувала завдання. Будьте уважні. Lets Go!!!

Завдання 1. Рекомендації з організації простору та техніки безпеки під час виконання фізичних вправ у домашніх умовах. З ними всі ознайомились. Починаємо тренування.

Якщо ви дійшли до кінця руханки - молодці!!! Заморились? Зручніше сідайте, прочитайте теорію і натискайте посилання під наступним малюнком. Вас чекає волейбол. 

Завдання 2.

Натисни на посилання під малюнком. Ти перейдеш на сайт "НАУРОК". Виконай тестові завдання за темою "Волейбол. 5 клас"



Підсумок: на цьому уроці ви виконали контрольне завдання і отримали оцінку.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Урок 32 Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини.

  Тема уроку  Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини. Вплив медицини на ці показники, за ...