неділя, 17 квітня 2022 р.

Уроки ZOOM 8-9 клас 19-22.04.2022

 Дистанційний УРОК

Шановні учні

Якщо ви не були присутні на онлайн-конференції, то перегляньте поданий матеріал самостійно, і ви будете в курсі подій.

Завдання 1.

З першого погляду - це гра. Так. Але тільки з першого погляду, тому що це завдання - аналітичний перегляд своїх зань з теми "Волейбол". Якщо ви неправильно відповіли на запитання або вам було важко визначити правильну відповідь, то потрібно звернутись до сторінок підручника( нижче на сторінці).

Тестові запитання

Завдання 2.

Я пропоную вам цікаву гру "На одну букву". Виграти зможе лише найуважніший і найкмітливіший. Роздивиться малюнки картках. Всі їх щось об'єднує, а один випадає, не вписується в логічний ряд. Якщо ви вгадаєте, переходимо до наступного завдання. Це завдання - пазл. Шукаємо пару до спортивного приладдя. Знайшли? Молодці! Переходимо до наступного завдання - фізичні вправи. Успіху!

презентація на блозі

Завдання 3.

  



Натисни на посилання та виконай комплекс вправ

https://drive.google.com/file/d/1f_Htfkc09tXUPng0ma-FdlUqKdJ2IyHh/view?usp=sharing

 
Відсутність фітболу легко заповнюється м'яким стільцем або кріслом.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Урок 32 Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини.

  Тема уроку  Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини. Вплив медицини на ці показники, за ...