вівторок, 5 квітня 2022 р.

Волейбол 08.04.2022

 Доброго дня, любі учні! Вітаю вас на уроці фізкультури, який ви спробуєте пройти самостійно.  

 Тема уроку. Стійка волейболіста. Передача м’яча обома руками зверху біля стіни.

На жаль, в домашніх умовах це нереально!!!!! Але ми ж справимося з будь-якими труднощами.

Я вам підготувала завдання. Будьте уважні. Вперед!!!

Завдання 1.


Завдання 2.



Завдання 3. "Цікавинка"
Загадка зачитується дітям вголос і учням пропонується відгадати. Якщо загадка відгадана, то можна попросити помічника показати зображення. Якщо відгадати не вдається, то можна скористатися підказкою — клацання по певному квадратику на якийсь час прибирає квадратик з екрану і дозволяє «піддивитися» фрагмент зображення з правильною відповіддю.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Урок 32 Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини.

  Тема уроку  Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини. Вплив медицини на ці показники, за ...