пʼятниця, 8 квітня 2022 р.

Волейбол 16.01.2023

 Дистанційний УРОК

Шановні учні

Якщо ви не були присутні на онлайн-конференції, то перегляньте поданий матеріал самостійно, і ви будете в курсі подій.

Завдання 1.

Я пропоную вам цікаву гру "Хитрі загадки". Виграти зможе лише найуважніший і найкмітливіший. Це термінологічний словник. Але не звичайний, а малюнковий. Читаєте визначення певного виду спорту, з яким ви ще не зіткалися на уроках, але все попереду. Натискаєте назву, і вам відкривається епізод гри. Тож вперед - до нових знайомих!

Завдання 2.

Вас чекає волейбол.
Завдання 3.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Урок 32 Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини.

  Тема уроку  Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини. Вплив медицини на ці показники, за ...