неділя, 17 квітня 2022 р.

Уроки ZOOM 5-6 клас 19-22.04.2022

 Дистанційний УРОК

Шановні учні

Якщо ви не були присутні на онлайн-конференції, то перегляньте поданий матеріал самостійно, і ви будете в курсі подій.

Завдання 1.

Я пропоную вам ознайомитися з презентацією на тему "Волейбол", яку виконала моя учениця Олександра Лісієнко. В презентації зібрані основні відомості про волейбол для учнів 5-6 класу. А щоб заохотити займатись волейболом Саша підібрала до кожного слайду "рекламний слоган" - не пропусть його.

Головне, запам'ятати всі відомості проправила гри та правила поведінки під час гри у волейбол. Запам'ятати і виконувати!!! 

Завдання 2.

Я пропоную вам цікаву гру "На одну букву". Виграти зможе лише найуважніший і найкмітливіший. Роздивиться малюнки картках. Всі їх щось об'єднує, а один випадає, не вписується в логічний ряд. Якщо ви вгадаєте, переходимо до наступного завдання. Це завдання - пазл. Шукаємо пару до спортивного приладдя. Знайшли? Молодці! Переходимо до наступного завдання - фізичні вправи. Успіху!

Завдання 3.

Медіцинбол (медбол) - це важкий шкіряний м'яч, який набивається гумовою крихтою, піском або тирсою. Цей снаряд досить простий у використанні.

Займаються з таким м'ячем не тільки в тренажерному залі. Купити медбол можна і для домашніх тренувань, адже він компактний (десь 35 см в діаметрі), не відскакує від підлоги і, на відміну від гантель і гирь, не пошкоджує поверхні.

А замінити його можна будь-якої дитячою іграшкою. вона не важка, а фізичні вправи на координацію дуже корисні.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Урок 32 Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини.

  Тема уроку  Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини. Вплив медицини на ці показники, за ...