понеділок, 25 квітня 2022 р.

Інтерактивні ігри-пазли

     Взагалі розвиток логічного мислення проходить три етапи: наглядно-дієве, тобто дитина мислить через дію, наглядно-образне, тобто дитина діє за допомогою образів, словесно-логічне, тобто дитина мислить за допомогою розуму.

    Побутує думка, що логіка властива тільки тим, в кого так званий «математичний склад розуму», а от «гуманітарії» з логікою не дружать. Проте це абсолютно не так. Логічне мислення може розвинути та вдосконалювати будь-хто.

    https://loyer.com.ua/uk/yak-rozvinuti-logichne-mislennya-poradi-zadachi-ta-vpravi/Людина, яка здатна мислити логічно, може на підставі наявної у неї інформації (нехай навіть розрізненої і неточною), зробити правильний висновок і таким чином докопатися до істини.

Я склала інтерактивну гру з використанням пазлів, основану на асоціативному мисленні. І, звичайно, присячена гра спорту. А саме "Оді спорту", яку написав П'єр де Кубертен - початківець відновлених олімпійських ігор.

Вчитель читає уривок з оди. На слайді розміщено один рядок "буквенний", а другий рядок - "малюнковий" - складається разом. Невірний варіант залишає гру, а вірний - відкривається на своєму місці. 

Слайд 1

Слова знайти тобі які?
О Спорт — примирення і згода!
Ти — естафета всіх віків,
Безсмертна наша насолода!

Слайд2

Фізичний розвиток — процес,
Що в парі з кодексом моралі,
З ім’ям прекрасним — Спорт — прогрес
Виводить нас у нові далі!

Слайд3

Безкомпромісний гряне бій!
Переможу себе, здолаю.
Сьогодні фініш буде мій!
О Спорт, я виклик твій приймаю!

Слайд4

То ж на вустах твоє ім’я
У місті, в чумі і в наметі.
О Спорт! Ти — мир й надбання
Усіх народів на планеті!


Немає коментарів:

Дописати коментар

Урок 32 Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини.

  Тема уроку  Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини. Вплив медицини на ці показники, за ...