неділя, 1 травня 2022 р.

Уроки ZOOM 8-9 клас 04-05.05.2022

 Дистанційний УРОК

Шановні учні

Якщо ви не були присутні на онлайн-конференції, то перегляньте поданий матеріал самостійно, і ви будете в курсі подій.

Завдання 1.

Результати самостійного тестування за модулем "Волейбол".


Завдання 2.

Гра "Ода спорту". Цей вірш склав засновник олімпійського руху  і початківець нових олімпійських ігор 1896 року П'єр де Кубертен. А я склала за деякими рядками цього вірша завдання з логічним навантаженням. Читаємо уривок. Складаємо ці рядки за допомогою малюнків.

Слайд 1

Слова знайти тобі які?
О Спорт — примирення і згода!
Ти — естафета всіх віків,
Безсмертна наша насолода!

Слайд2

Фізичний розвиток — процес,
Що в парі з кодексом моралі,
З ім’ям прекрасним — Спорт — прогрес
Виводить нас у нові далі!

Слайд3

Безкомпромісний гряне бій!
Переможу себе, здолаю.
Сьогодні фініш буде мій!
О Спорт, я виклик твій приймаю!

Слайд4

То ж на вустах твоє ім’я
У місті, в чумі і в наметі.
О Спорт! Ти — мир й надбання
Усіх народів на планеті!

Завдання 3. 

Туризм - екскурсії, походи, подорожі, в яких активний відпочинок поєднується з пізнавальною та освітньою метою.

Підсумок. Систематизація знань допоможе в майбутніх подорожах. Пам'ятаємо: Рух - це життя... А активний рух - це цікаве життя...

Немає коментарів:

Дописати коментар

Урок 32 Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини.

  Тема уроку  Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини. Вплив медицини на ці показники, за ...