неділя, 1 травня 2022 р.

Урок фізкультури 06.05.2022

 Доброго дня, любі учні! Вітаю вас на уроці фізкультури, який ви знову спробуєте пройти самостійно.  

Тема уроку. 


Завдання 1.





Легенда карти - зведення умовних позначень, використаних на карті, з текстовим поясненням до них. Звичайно, легенди карти створюються на основі класифікацій об'єктів і явищ, що зображуються, вони стають їх графічною моделлю.

Завдання 2.
Засиділись ми за комп'ютером. Настав час фізичних вправ. Сьогодні я пропоную вам стретчинг. Перевірити безпечний простір, і до роботи!


Підсумок: на цьому уроці ми виконали  статичні та розтягувальні фізичні вправи вдома, розігріли м'язи. Роздивились відео і прочитали статті про "впевнені кроки" туристичними тропами. А тепер попийте водички і помийте руки і обличчя.








Немає коментарів:

Дописати коментар

Урок 32 Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини.

  Тема уроку  Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини. Вплив медицини на ці показники, за ...