понеділок, 9 травня 2022 р.

Туризм. 13.05.2022

 8 клас

Роль нервової системи в процесі оволодіння руховими діями. Різновиди ходьби.

Мета: визначити оздоровчий вплив на організм людини туризму; усвідомлювати, що орієнтування в просторі - необхідне вміння для людини, що забезпечує безпеку і збереження його життя і здоров'я. 

1.    Повідомлення теми

Вивчення  фізичних  вправ  передбачає  послідовне  формування умінь та навичок виконувати окремі рухові дії. У чому ж суть рухових умінь і навичок? Що в них спільного і чим вони відрізняються? В теорії і методиці фізичного виховання розрізняють два рівні рухового уміння:

1) уміння виконувати окрему рухову дію (….., ……, ……). Його також називають умінням нижчого порядку;

 2) уміння вищого порядку  (….., ……, ……) або, як його часто називають, уміння виконувати цілісну рухову діяльність. До уміння вищого порядку також належать уміння здійснювати процес фізичного виховання з метою самовдосконалення.

2. Презентація


3. Рухові вправи в поході


 9 клас

Різновиди ходьби. Орієнтування на місцевості. В’язання вузлів. Технічні етапи туристських змагань. 

Мета: визначити оздоровчий вплив на організм людини туризму; усвідомлювати, що орієнтування в просторі - необхідне вміння для людини, що забезпечує безпеку і збереження його життя і здоров'я. 

1. Перегляд навчального відео. 


2. Руханка.

3. Гра з логічним навантаженням.


 5 клас

Орієнтування в поході. Підготовка до походу чи подорожі. Визначення азимута та рух за азимутом.  

1. Перегляд навчального відео.




2. Рухливі ігри та корисні вправи.


Підсумок. Ще більше знань склали ми в наш похідний рюкзачок. А висновком хай послужить вираз: "Рухайся більше - проживеш довше"




Немає коментарів:

Дописати коментар

Урок 32 Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини.

  Тема уроку  Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини. Вплив медицини на ці показники, за ...