понеділок, 9 травня 2022 р.

Туризм. 10.05.2022

 8 клас

Туризм. Основи туристської техніки

Мета: ознайомитися з виконанням приймів туристської техніки, умови для виконання. Розуміти значення вміння орієнтуватися в просторі, усвідомлювати, що орієнтування в просторі - необхідне вміння для людини, що забезпечує безпеку і збереження його життя і здоров'я. 

1.               Перегляд відео. 


2. Відео з власного досвіду.


3. Динамічна пауза.

6 клас

Різновиди ходьби. В’язання вузлів. Рухлива гра «Лапта»

Мета: ознайомитися з в’язанням туристських вузлів. Розуміти значення вміння швидко виконувати дії; усвідомлювати, що орієнтування в житті - необхідне вміння для людини, що забезпечує безпеку і збереження його життя і здоров'я. 

1.       Перегляд презентації «Туристичні вузли»


2. Перегляд відео «Репортаж зі змагань». 12 вузлів за 3 хвилини

3. Динамічна пауза


5 клас

Орієнтування в поході. Підготовка до походу чи подорожі.

Мета: Навчитися орієнтуватися за компасом, визначати азимут. Розуміти значення вміння орієнтуватися в просторі, усвідомлювати, що орієнтування в просторі - необхідне вміння для людини, що забезпечує безпеку і збереження його життя і здоров'я. 

1.       Перегляд презентації «Сторони горизонту. Орієнтування»


2.Самостійна робота. Гра «Компас»

 

Підсумок. Знання, отримані на сьогодняшньому уроці, допоможуть нам в подоланні всіх випробувань туристичного походу: перехід через урвище або річку, орієнтування на місцині, в'язання міцних вузлів. Рухайтесь, бо рух - це життя!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Урок 32 Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини.

  Тема уроку  Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини. Вплив медицини на ці показники, за ...