пʼятниця, 25 березня 2022 р.

Динамічна пауза "Розрядка"

 

Комплекс вправ, який склала Ольга Кудрявцева, і який я пропоную вам під назвою "Розрядка", можна виконувати протягом дня. Вранці - в повільному темпі, щоб всі м'язи "прокинулись" і  налаштувались на робочий день. Вдень - в чіткому ритмі під музику, як паузу відпочинку між уроками в сидячому положенні. По обіді- з обтяженням чи ускладненням, щоб завантажити організм енергією та сформувати м'язовий скелет. 

https://www.facebook.com/100017182245712/videos/555896995871753/



Немає коментарів:

Дописати коментар

Урок 32 Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини.

  Тема уроку  Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини. Вплив медицини на ці показники, за ...