субота, 26 березня 2022 р.

Інтерактивні ігри на уроках. Термінологічний словник

  У відеоуроці поетапно розглянуто процес створення інтерактивної гри для дошкільнят «Хитрі загадки». Гра створюється в MS PowerPoint на основі використання анімації та тригерів.

https://www.youtube.com/watch?v=XA СI_qTj77BQ 

    Загадка зачитується дітям вголос і учням пропонується відгадати. Якщо загадка відгадана, то можна попросити помічника показати зображення. Якщо відгадати не вдається, то можна скористатися підказкою — клацання по певному квадратику на якийсь час прибирає квадратик з екрану і дозволяє «піддивитися» фрагмент зображення з правильною відповіддю.

    Учні просять відкрити той чи інший квадратик, запам'ятовуючи раніше відкриті фрагменти і, зрештою, відгадують загадку. Якщо дітки зовсім маленькі, можна зробити, що квадратик просто зникає, залишаючи частину картинки з відповіддю, відкритою.

    Я пропоную інтерактивну гру "Термінологічний словник", яку можна використовувати як на очних уроках фізкультури, так і на дистанційних в 5-9 класах. Учні групою або наодинці знайомляться з новими спортивними іграми: правилами та обладнанням.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Урок 32 Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини.

  Тема уроку  Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини. Вплив медицини на ці показники, за ...