субота, 19 березня 2022 р.

Інтерактивні ігри на уроках. Хитрі загадки

 У відеоуроці поетапно розглянуто процес створення інтерактивної гри для дошкільнят «Хитрі загадки». Гра створюється в MS PowerPoint на основі використання анімації та тригерів.

https://www.youtube.com/watch?v=XAI_qTj77BQ 

Я пропоную інтерактивну гру, яку можна викоритовувати як на очних уроках фізкультури, так і на дистанційних. 

Загадка зачитується дітям вголос і учням пропонується відгадати. Якщо загадка відгадана, то можна попросити помічника показати зображення. Якщо відгадати не вдається, то можна скористатися підказкою — клацання по певному квадратику на якийсь час прибирає квадратик з екрану і дозволяє «піддивитися» фрагмент зображення з правильною відповіддю.

Учні просять відкрити той чи інший квадратик, запам'ятовуючи раніше відкриті фрагменти і, зрештою, відгадують загадку. Якщо дітки зовсім маленькі, можна зробити, що квадратик просто зникає, залишаючи частину картинки з відповіддю, відкритою.

 Сайт Mamabook підготував корисну та пізнавальну підбірку загадок для дітей, присвячену різним видам спорту. Добірка буде особливо доречною для тижня НУШ з теми “Спорт”.

https://mamabook.com.ua/zagadku-pro-sport-ukrainskou-movou/

Немає коментарів:

Дописати коментар

Урок 32 Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини.

  Тема уроку  Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини. Вплив медицини на ці показники, за ...