пʼятниця, 25 березня 2022 р.

Інтерактивні ігри. Меморіна

     Сценарій гри наступний: на екрані розташовані картки, розміщені лицьовою стороною донизу (кількість карток залежить від віку школярів). Учням треба відкривати картки по дві картки (перевертати їх). Якщо відкриті дві однакові картки, то клацання за будь-якої з них призводить до їх зникнення. Якщо відкриті різні картки, то клацання по них знову перевертає картку картинкою вниз. 

    Ідея створення гри навіяна каналом Powerpointgames - 
                     https://youtu.be/OOWUIqpoynE 
Чіткий інструктаж створення інтерактивної гри 
розміщено на сайті Юлії Залеги - 
        https://www.youtube.com/watch?v=fq_oF9wEjmo  
Я пропоную інтерактивну гру "Меморіна", яку можна викоритовувати, як на очних уроках фізкультури, так і на дистанційних. В ній учні знайомляться  з інвентарем, який викоритовується на уроках, в позаурочний час чи в домашньому тренуванні.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Урок 32 Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини.

  Тема уроку  Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини. Вплив медицини на ці показники, за ...