неділя, 7 березня 2021 р.

Корекційно-розвивальний потенціал уроку фізкультури

 «Фізичні вправи можуть замінити безліч ліків,                                                 але жодні ліки в світі не можуть замінити фізичні вправи».                                                                                                                                                                                                                                Альфред де Мюссе

За допомогою фізичних вправ можна впливати на різноманітні частини тіла, системи та органи. Хлопці та дівчата, які регулярно займаються фізичними вправами, краще ростуть, кістки та зв’язки  в них міцніші, краще розвинені м'язи,  більш треноване серце, а життєва ємність легенів більша, ніж в учнів, які ігнорують спорт.

 Особливо для учнів є вправи, на розвиток витривалості. Сприяючи збільшенню резервів серцево-судинної та дихальної системи, вони покращують кровообіг, зміцнюють серцевий м'яз, нормалізують тиск крові, знижують вміст холестерину в крові, зменшують ризик серцево-судинних захворювань. Внаслідок активізації черевного дихання фізичні вправи покращують роботу черевних органів. Фізичні тренування оптимізують функціональний стан організму, підвищують працездатність і сприяють розвитку розумових здібностей.

Всі люди народжуються з різними природними здібностями, але гармонійно розвинута людина достатньою мірою сильна, спритна, гнучка, витривала. Розвинути названі фізичні якості можна, перш за все, ведучи здоровий спосіб життя й цілеспрямовано займаючись спеціальними фізичними вправами. Тому основна задача кожного учня полягає в тому, щоб знайти свій індивідуальний режим тренувань. Учитель допоможе скласти індивідуальну програму фізкультурно-оздоровчих занять, де вказується завдання занять, фізичні вправи, послідовність їх виконання, кількість повторень, інтервали відпочинку, засоби самоконтролю, відмітки про виконання завдання.

У загальноосвітній школі реабілітаційної педагогічної корекції заняття фізичною культурою мають свою специфіку, обумовлену затримкою  фізичного розвитку учнів. Суть специфіки полягає в тому, що загальні завдання  фізичного виховання вирішуються у поєднанні з корекційними завданнями шляхом подолання або ослаблення відхилень у фізичному розвитку школярів. Фізичний стан і рухові можливості учня значною мірою визначають його дієздатність, нормалізацію загального розвитку.







Немає коментарів:

Дописати коментар

Урок 32 Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини.

  Тема уроку  Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини. Вплив медицини на ці показники, за ...