четвер, 4 березня 2021 р.

Взаємопошук нових ідей


 
Друге півріччя розпочалось би взаємовідвідуванням уроків учителів фізичної культури, лікувальної фізкультури та основ здоров' я. Та карантинні обмеження внесли корективи, але не завадили творчому пошуку та креативній ініціативі.

Методичні розробки уроків та занять МО вчителів фізкультурно-оздоровчого циклу за темою "Упровадження у практику роботи вчителів інноваційних технологій в системі формування компетентної особистості"

Ломанова Г.О.

Інтерактивний урок екологічного напрямку "Чисто урок" 9 клас


Мальована О.В.
Урок-гра "Врятуємо планету від сміття" 2 клас



Матешук В.В.
 Урок з ЛФК "світ тварин"(з фітболами) 5 клас



Касян О.Ю.

Урок з гімнастики для учнів 5 класу




Дуда І.О.
Урок з використанням інноваційних технологій "Психологічна рівновага та здоров'я" 7 клас


Cєргєєва О.А.
Дистанційний урок "Спілкування і здоров'я" 6 клас









Немає коментарів:

Дописати коментар

Урок 32 Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини.

  Тема уроку  Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини. Вплив медицини на ці показники, за ...