суботу, 18 квітня 2020 р.

Модуль "Гімнастика"

Перевірити виконання домашніх завдань з фізкультури дуже важко, але можливо і, навіть, цікаво. Ми підключаємо уяву, фантазію, винахідливість і ... техніку. 
Уважно прочитайте завдання для вашого класу: роздивіться малюнок або перегляньте відео, виконайте вправи, зніміть на відео та відправте в свою групу на VIBER, або вчителю фізкультури. "ЗАРАХОВАНО"
До роботи:
6 класи "ЗРОБИ КРАЩЕ ЗА НАС"
Вас на бій викликають роботи. Потанцюйте разом з ними і   "ЗАРАХОВАНО"



7 класи "ОЖИВИ МАЛЮНОК"
Творча особистість бачить світ по-своєму. Роздивіться комплекс вправ, виконайте його і  "ЗАРАХОВАНО"


8 класи "Я ЦЕ ЗМОЖУ"
Виконати завдання вам допоможе математика. За протоколом ТАБАТА ви виконуєте 8 вправ і рахуєте: 30 секунд робота... 10 секунд відпочинок... і т.д. Від 1 вправи до "ЗАРАХОВАНО"


9 класи "НА ВСІ РУКИ МАЙСТЕР"
Ваш комплекс складається з 6 вправ, але яких!?! Щоб виконати це завдання розгляньте малюнки - знайомі предмети. Використайте їх замість спортиного інвентаря. "Используй то, что под рукою, и не ищи себе другое" і "ЗАРАХОВАНО"






Бажаю успіхів і здоров'я!!!








Немає коментарів:

Дописати коментар

Урок 32 Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини.

  Тема уроку  Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини. Вплив медицини на ці показники, за ...