середа, 8 квітня 2020 р.

Академія інноваційного розвитку освіти

Формування життєзберігаючої та здоров’язберігаючої компетенції  через вміння надавати першу невідкладну допомогу


Формування бережливого і дбайливого ставлення до власного здоров’я та здоров’я оточуючих має стати основою та найвищою цінності і важливою умовою повної реалізації можливостей суспільства. Пересічні українці можуть надавати першу медичну допомогу потерпілим та зобов’язані це робити відповідно до Закону України, пройшовши поглиблені спеціальні курси.
Життєзберігаюча та здоров’язберігаючі компетенції  – це комплекс знань, умінь, ставлень та цінностей, які спрямовані на збереження і укріплення здоров’я. Викладач має виховувати та формувати здоров’язберігаючу та життєзберігаючу компетенції  студентів, застосовуючи в освітньому процесі педагогічні технології та симуляційні засоби.
Учасники тренінгу дізнаються  про:
  • основні аспекти формування здоров’язберігаючої та життєзберігаючої компетенцій;
  • сучасні підходи щодо невідкладної медичної допомоги, які базуються на рекомендаціях Європейської ради реаніматологів; взаємозв’язок здоров’язберігаючої та життєзберігаючої компетенцій людини із оволодінням навичками базової підтримки життя.
Під час тренінгу учасники дізнаються:
  • початковий алгоритм дії при наданні першої невідкладної допомоги (ознайомляться із роботою симуляційнійного кабінету;
  • використання практичних методів і технологій кооперативного навчання, створення проблемних ситуацій, командної роботи.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Урок 32 Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини.

  Тема уроку  Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини. Вплив медицини на ці показники, за ...