пʼятниця, 24 листопада 2023 р.

Участь в тижні літератури

 20.11.2023-24.11.2023

Інтегрований тиждень зарубіжної літератури

Ломанова Г.О.

Учні 5-7 класів на уроках фізичної культури, застосовуючи інтерактивну гру «Грицева наука», вивчали український фольклор та виконували фізичні вправи.


Учні 8 класу на основах здоров’я «Життєві цінності», вчилися доводити свою думку, правильно формуючи речення. А основою стала індіанська мудрість могікан з книги Ф. Купера

https://jamboard.google.com/d/1924xDrq4r0pcjpf6g86ePQpOeD4dHnUwAR2A6sJlDoo/edit?usp=sharing




Немає коментарів:

Дописати коментар

Урок 32 Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини.

  Тема уроку  Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини. Вплив медицини на ці показники, за ...