середа, 12 жовтня 2022 р.

9 клас. урок 19

 Тема уроку. Звичайна. Стрибки поштовхом двох і однієї ноги з діставанням високих предметів. Поняття про системи гри в захисті. Зупинка стрибком та за два кроки.

Тема уроку. Святкова.

Для виконання квесту я пропоную вам приготувати аркуш паперу та олівець та виконувати завдання з екрану. Або скачати цю презентацію на свій комп'ютер і працювати, як в робочому зошиті. 
Умовні позначки:
    натискаємо на позначку і переходимо на потрібну зупинку квест-завдання;
   
 натискаємо на позначку і переходимо на наступну сторінку квест-завдання; 

натискаємо на позначку і переходимо на головну сторінку квест-завдання. 

І обов'язково поділіться своїми успіхами з батьками і друзями. 

ВПЕРЕД!!! ДО ПЕРЕМОГИ!!! 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Урок 32 Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини.

  Тема уроку  Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини. Вплив медицини на ці показники, за ...