середа, 5 січня 2022 р.

Урок-лабіринт

 

1.    Мета для ученів/учениць на цьому тижні: Учні знайомляться з оздоровчими системами М.Амосова, З.Арабулі, О.Стрельникової; вимірюють тиск і ЖЄЛ після  виконання кардіо тренування, дихальної гімнастики, розслабляючих вправ; порівнюють дані впливу вправ різної інтенсивності на тиск і ЖЄЛ; роблять висновок про користь фізичних вправ у повсякденному житті.

2.     В класі учні будуть робити: виконувати комплекс оздоровчих вправ, вимірювати тиск і об’єм повітря після  виконання кардіо тренування, дихальної гімнастики, розслабляючих вправ; порівнювати дані впливу вправ різної інтенсивності на тиск і ЖЄЛ; робити висновок про користь фізичних вправ у повсякденному житті.

3.    На це вони витратять часу: 40 хвилин.

4.    У дистанційному курсі учні будуть: знайомитися з оздоровчими системами М.Амосова, З.Арабулі, О.Стрельникової складати комплекс оздоровчих вправ. Наприклад:

1000 рухів  https://womanadvice.ru/gimnastika-amosova  

Хаду  https://howtoukr.ru/zdorov-ja/23489-hadu-gimnastika-vpravi-shho-podovzhujut-zhittja.html   https://www.youtube.com/watch?v=MPiqbT-xS8Y

Дихальна https://www.youtube.com/watch?v=6HV2dI5u20A

5.    На це витратять часу: 20-25 хвилин.

6.    Як учень дізнається, що йому робити протягом тижня: домашнє завдання в електронному щоденнику. https://lomanovagalina.blogspot.com/2021/10/blog-post_26.html

7.    Як він дізнається, що досяг мети: взаємооцінювання в групі за представленим продуктом.

https://lomanovagalina.blogspot.com/2019/10/blog-post_32.html





 


Немає коментарів:

Дописати коментар

Урок 33. Психічна, соціальна і духовна складові здоров’я

 Тема уроку.  Контроль знань з теми «Психічна, соціальна і духовна складові здоров’я» Людина як особистість формується лише в тому випадку, ...