понеділок, 20 вересня 2021 р.

Краще один раз побачити...

20.09.2021 

Учні нашої школи зустрілися з екіпажем протипожежної служби. Завжди цікаво, корисно, захоплююче.

У всіх випадках, якщо ви в змозі, зателефонуйте “101” і викличте пожежну команду.

-Що саме треба повідомляти, якщо викликаєте пожежників?

Чітко відповідайте на запитання диспетчера, повідомте, що саме горить, повну адресу, свій телефон, прізвище, ім’я, по-батькові, скільки поверхів має будинок, як до нього під’їхати тощо. Не дивуйтеся великій кількості запитань: пожежна команда вже виїздить. Диспетчер докладно з’ясовує обставини й трохи пізніше по рації передасть ці відомості пожежній команді, яка перебуває на шляху до вашого будинку.









Немає коментарів:

Дописати коментар

Урок 32 Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини.

  Тема уроку  Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини. Вплив медицини на ці показники, за ...