вівторок, 29 грудня 2020 р.

Алгоритм роботи методичного об’єднання вчителів фізкультури та основ здоров’я над проблемною темою

Алгоритм роботи

методичного обєднання вчителів фізкультури та основ здоровя

КЗ «ЗЗСШІ № 7 І-ІІ ст..» ЗОР

над проблемною темою

на 5 років

«Створення оздоровчого  середовища що  спрямоване на реабілітацію та адаптацію до нормального соціального життя дітей з обмеженими фізичними можливостями, подолання психологічних бар’єрів»

Мета методичного обєднання

Стимулювати позитивні функціональні зміни в організмі дитини, формуючи тим самим необхідні рухові координації, фізичні властивості та якості, спрямовані на життєзабезпечення, розвиток та вдосконалення організму, що росте.

У дитини з відхиленнями в фізичному здоровї адаптивна фізкультура формує:

свідоме ставлення до своїх сил в порівнянні з силами середньостатистичної здорової людини;

здатність до подолання не тільки фізичних, а й психологічних бар’єрів, що перешкоджають повноцінному життю;

здатність до подолання необхідних навантажень для функціонування в повсякденному житті та суспільстві; необхідність бути здоровим і вести здоровий спосіб життя;

        бажання покращувати свої особистісні якості;

        прагнення до підвищення розумової та фізичної працездатності.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Урок 32 Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини.

  Тема уроку  Здоров’я людини Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини. Вплив медицини на ці показники, за ...