Гуманістичний погляд на
сутність освіти пов’язаний із побудовою навчально-виховного процесу в режимі
співробітництва дітей та дорослих, категоричної відмови від будь-яких акцентів
насильства, авторитаризму, монополії, нав’язування, примусу.
«Про свої здібності людина може дізнатися, тільки спробувавши застосувати їх у справі» Сенека
четвер, 30 січня 2020 р.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Онлайн конкурс-вікторина знавців бадмінтону
Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» та Федерація бадмінтону України запрошує 17 грудня 2024 року о 15.00 долу...

-
Науково-методична проблема школи «Оптимізація навчально-виховного процесу як найважливіший фактор реалізації та ефективності освіти ...
-
Тема уроку. Техніка безпеки на уроках. Перешикування. Стійки і пересування гравця. Ведення м’яча лівою, правою рукою. Вибір місця для ін...
Немає коментарів:
Дописати коментар