Шановні учні,
підсумковий урок за модулем "Гімнастика" складається з трьох частин: теоретична, практична і "Цікавинка". Обирайте зручний для вас порядок роботи.
1 частина. Теоретична.
γυμνάζω — «перебуваю оголеним, тренуюся») — система тілесних (фізичних) вправ, яка склалася у Давній Греції за багато віків до нашої ери. Метою гімнастики були загальний всебічний фізичний розвиток та самовдосконалення.
Грецька філософія розглядала людське тіло як храм розуму і душі, тому фізичне виховання повинно було сприяти фізичному і розумовому здоров'ю, розвитку інтелектуальної та духовної сфери.
Про те, що стародавні греки залишили значний внесок в розвиток спорту і фізичної культури може сказати велику кількість сучасної спортивної термінології, що бере свій початок в античній державі.
Велике значення належного фізичного розвитку дітей зумовлювалося цілком реальними життєвими потребами. Сила і витривалість, стійкість і спритність в народі високо цінують. Тому ці риси батьки і наставники прагнули виховати у дітей. Крім того, люди давно помітили, що фізичне виховання нерозривно пов'язане з іншими сторонами формування особистості.
https://farbitis.ru/uk/athens/gymnastics-ancient-greek-gymnastics/
Гімнастика - джерело багатьох видів спорту. Наше знайомство з гімнастикою починається зранку. Так. Саме з ранкової гімнастики - комплексу вправ-розтяжок, - які ми виконуємо кожного дня і бадьоро називаємо "зарядка". А для когось цей заряд став таким потужним, що надав сили зайнятися красивими, складними, екстремальними видами спорту. Тож починайте день з зарядки, набирайтесь енергії.
2 частина. Практична.
Немає коментарів:
Дописати коментар