ЗАЛІКОВА РОБОТА 2
Мета для ученів/учениць на цьому тижні: Учні знайомляться з оздоровчими системами М.Амосова, З.Арабулі, О.Стрельникової; вимірюють тиск і ЖЄЛ після виконання кардіо тренування, дихальної гімнастики, розслабляючих вправ; порівнюють дані впливу вправ різної інтенсивності на тиск іЖЄЛ; роблять висновок про користь фізичних вправ у повсякденному житті.
2. В класі учні будуть робити: виконувати комплекс оздоровчих вправ,
вимірювати тиск і об’єм повітря після
виконання кардіо тренування, дихальної гімнастики, розслабляючих вправ;
порівнювати дані впливу вправ різної інтенсивності на тиск і ЖЄЛ; робити
висновок про користь фізичних вправ у повсякденному житті.
3. На це вони витратять часу: 40 хвилин.
4. У дистанційному курсі учні будуть: знайомитися з оздоровчими
системами М.Амосова, З.Арабулі, О.Стрельникової складати комплекс оздоровчих
вправ. Наприклад:
1000
рухів https://womanadvice.ru/gimnastika-amosova
Хаду https://howtoukr.ru/zdorov-ja/23489-hadu-gimnastika-vpravi-shho-podovzhujut-zhittja.html
Дихальна
https://www.youtube.com/watch?v=6HV2dI5u20A
5. На це витратять часу: 20-25 хвилин.
6. Як учень дізнається, що йому
робити протягом тижня: домашнє завдання в електронному щоденнику. https://lomanovagalina.blogspot.com/2021/10/blog-post_26.html
7. Як він дізнається, що досяг мети: взаємооцінювання в групі за
представленим продуктом.
https://lomanovagalina.blogspot.com/2019/10/blog-post_32.html
№ |
Етапи уроку |
Завдання для учнів |
Діяльність вчителя |
Діяльніть учнів |
Проміжний контроль |
1 |
ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА |
Самоорганізація Перевірка підготовки власного приладдя до уроку |
Привітання, забезпечення психологічного настрою
учнів на комфортну роботу |
Визначення присутності всіх учасників діяльності Перевірка підручних засобів роботи |
Самоконтроль взаємоконтроль
|
2 |
ВСТУП «КРУТА РОЗМИНКА»
|
1. Пригадати теоретичний матеріал. Оцінити свої знання
|
Повідомлення значимості виучуваного матеріалу, формування в учнів
зацікавленості до вивчення нової теми. Забезпечити медичним обладнанням. Проінструктувати групу. |
1.Проходження вправи в команді за допомогою гаджетів https://learningapps.org/display?v=puotaxh2321 2. Рухове завдання «Рухова пам'ять» 3. Вибірковий «медичний огляд» |
Самоконтроль Контроль вчителя
|
3 |
СЕНСОМОТОРНЕ ТРЕНУВАННЯ «ОБИРАЙ
СВІЙ ВИД»
|
Уважно вислухати повідомлення, виконати інструкції |
Надання посилання для проходження завдання і відстеження результатів. Забезпечення спортивним інвентарем. |
1.Повідомлення про оздоровчу систему Хаду. 2. Рухове завдання «Повторюй, пропонуй» 3. Вибірковий «медичний огляд» |
взаємоконтроль Контроль вчителя
|
4 |
КАРДІО-ТРЕНУВАННЯ «Я МОЖУ БУТИ!»
|
Уважно вислухати повідомлення,
виконати інструкції |
Розповідь, яка залучає учнів до цілеспрямованої, активної навчальної
діяльності |
1.Повідомлення про оздоровчу систему 1000 рухів. 2. Рухове завдання «Тренування в осередках» 3. Вибірковий «медичний огляд» |
взаємоконтроль Контроль вчителя
|
5 |
МОТИВАЦІЯ «Я ДІЮ» |
Уважно вислухати повідомлення, виконати інструкції |
Розповідь, яка залучає учнів до цілеспрямованої, активної навчальної
діяльності |
1.Повідомлення про оздоровчу
дихальну систему. 2. Рухове завдання «BALLANS BODY» 3. Вибірковий «медичний огляд» |
взаємоконтроль Контроль вчителя
|
6 |
ОЦІНОЧНА ЧАСТИНА |
Оцінити власний рівень розуміння та засвоєння нового навчального матеріалу, власної
діяльності на уроці шляхом опитування в групах |
надання посилання на критерії для оцінювання продукту колективної
творчості |
1. Рухове завдання «Я зірка» 2.Демонстрація «медичного дослідження» (скласти графік) |
самоконтроль, взаємоконтроль контроль вчителя |
Рухове завдання «Рухова пам'ять»
Три сегменти спортивного залу. Три бригади учасників. Кожна бригада обирає
вид (розділ) рухової діяльності та відповідний інвентар або обладнання
(жеребкування). Спочатку завдання виконується фронтально. Педагог по черзі
пропонує учасникам показувати вправу у відповідь на сигнал-цифру (1-2-3-4).
Після чого педагог називає вроздріб цифри. А учасники виконують відповідну
вправу. Намагатися змінювати
команди через 40 секунд. Після фронтальної роботи пропонується виконати подібну
діяльність у власних сегментах спортивного залу, з опорою на обраний вид
(розділ) рухової діяльності. Вітати тих учасників, хто вирішив використовувати
інші команди-сигнали.
Рухове
завдання «Повторюй, пропонуй»
Три колони учасників. Лідер від кожної колони
учасників обирає (жеребкування) запропонований педагогом вид (розділ) рухової
діяльності. В разі необхідності учасники беруть відповідний інвентар. Педагог
обумовлює регламент (напр., всі різновиди вправ мають відповідати обраному виду
рухової діяльності, однак з місця не сходити). Лідери від кожної колони
учасників пропонують своїм товаришам вправу. Усі учасники в колоні повторюють
за своїм лідером. Це відбувається до команди педагога «Пропонуй». У відповідь
на означену команду лідери призначають нових лідерів зі складу учасників своєї
колони. Нові лідери пропонують свої вправи, інші – повторюють. Завдання
продовжується. Тривалість часу від зміни лідерів до команди «Пропонуй» не менш
ніж 40 секунд.
Рухове
завдання «Тренування в осередках»
Готуються
картки для жеребкування. Чотири команди учасників шикуються у відповідних
сегментах спортивного залу. Посередині залу розміщені предмети, які будуть
необхідні для виконання рухових дій, залежно від обраної картки.
Педагог
акцентує: та перша вправа, яку придумують учасники команди, стає основною. Вже
до її технічної основи наступного сету слід додавати різні інші умови.
Перший
сет. Делегати від кожної команди беруть участь в жеребкуванні (картки
блакитного кольору). Залежно від результату, вибирають для своєї команди
необхідний інвентар. Учасники в кожній команді вирішують, яку вправу вони
будуть виконувати. Виконують вправу до наступної команди педагога.
Другий
сет. Делегати знову беруть участь у жеребкуванні (картки білого кольору). Зі
своїми товаришами в команді вирішують, яку нову умову вони добавлять.
Здійснюють свій задум в русі до наступної команди педагога.
Третій
сет. Знову – жеребкування (картки жовтого кольору). До вправи, яку виконували
учасники в попередньому сеті, колегіально додається ще одна умова з урахуванням
інформації на карточці. Виконання оновлено вправи триває до команди педагога на
завершення.
Четвертий
сет. У кожному сегменті спортивного залу залишається один учасник – тренер.
Інші учасники організовано переміщуються до сусіднього сегменту, де новий
тренер вчить своїх товаришів тій вправі, яку щойно утворили в третьому сеті.
Якщо є час, перехід виконати за всіма сегментами спортивного
залу. Бажано також здійснювати ротацію тренерів.
Рухове завдання «BALLANS BODY»
Перший сет – одноосібне виконання завдання. Учасники довільно розміщуються на
майданчику. В кожного учасника повітряна кулька. Педагог домовляється з
учасниками, у відповідь на яку команду вони будуть починати грати повітряною
кулькою. Однак щойно пролунає назва якоїсь частини тіла, учасники намагаються
якнайшвидше цією частиною тулуба затиснути кульку. Сет триває до двох хвилин.
Другий сет
– виконання завдання в парах. На кожну пару – одна повітряна кулька. Педагог
продовжує керувати роботою учасників. В цьому разі пропонується партнерам
затискати кульку зазначеними частинами тіла. Сет триває до двох хвилин.
Третій сет – виконання завдання в трійках. На кожну
трійку – одна повітряна кулька. Учасники в трійці домовляються, хто буде
подавати команди, а хто – виконувати їх. Після кожного падіння кульки
відбувається ротація учасників. Сет триває до чотирьох хвилин.
Немає коментарів:
Дописати коментар