четвер, 19 грудня 2019 р.

У школі неприпустиме нав’язування окремих ролей хлопцям і дівчатам та рольові моделі релігій – МОН

Міністерка освіти оголосила про створення цілісної освітньої стратегії ґендерної рівності та протидії індоктринації та нав’язуванню ролей, зокрема і релігійних, у школах.

Я глибоко переконана, – пише Ганна Новосад, – що:
·        Наша школа – світська, а тому не повинна бути місцем рольових моделей, що підтримуються будь-якою з релігій.
·        Школа – це місце для критичного мислення та здобуття впевненості у власних силах, а не індоктринації та нав’язуванню ролей.
·        В освіті потрібна системна політика ґендерної рівності кожного й кожної. А тому цілісній стратегії політики бути найближчим часом, – розказала про свої плани Ганна Ігорівна.
На підтвердження важливості цієї теми очільниця МОН оприлюднила такі показники галузі освіти, які не свідчать про ґендерну рівновагу:
Дівчата в Україні складають 79% тих, хто вступають на гуманітарні науки і мистецтво, але лише 23% – на інженерному профілі, 32 % – на будівництві та архітектурі.
Також пані Новосад зауважила, що майже всі підручники досі містять дискримінацію (нав’язування дівчатам і хлопцям окремих соціальних ролей і емоційних схем, при цьому з натяком на першорядність чоловічих ролей; а також непропорційно малу представленість жінок при вивченні шерегів особистостей певних галузей).
А окремі вибіркові предмети, ховаючись за факультативністю, містять відверту дискримінацію за всіма ознаками, – додала міністерка освіти.
Джерело: fb-сторінка anja.novosad. Фото: mon.gov.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар

Баскетбол. 8 клас. урок 13-15

  Тема уроку. Поняття про системи ведення гри в нападі. Штрафний кидок.  Блокування під час боротьби за м’яч, що відскочив від щита.   В дан...