У грі застосовується безліч різноманітних прийомів. Тому
більшу частину навчання, особливо на початковому етапі присвячую індивідуальним
навичкам у діях кожного учня. Успішне вирішення цих рухових завдань залежить, в першу
чергу, від уміння узгодити (скоординувати) одночасно та послідовно виконувані
для цього рухи. Ймовірно і те, що для досягнення мети, ці рухи повинні бути
точними. При цьому можуть виконуватись за чітко обумовленою схемою (стандартно)
або змінюватись залежно від ситуації (нестандартно). Поряд з цим, вони
вимагають особливих здібностей виконання.
«Про свої здібності людина може дізнатися, тільки спробувавши застосувати їх у справі» Сенека
четвер, 26 грудня 2019 р.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Баскетбол. 8 клас. урок 13-15
Тема уроку. Поняття про системи ведення гри в нападі. Штрафний кидок. Блокування під час боротьби за м’яч, що відскочив від щита. В дан...
-
Науково-методична проблема школи «Оптимізація навчально-виховного процесу як найважливіший фактор реалізації та ефективності освіти ...
-
Доброго дня, любі учні! Вітаю вас на уроці фізкультури, який ви знову спробуєте пройти самостійно. Тема уроку. Індивідуальні та групов...
Немає коментарів:
Дописати коментар