У грі застосовується безліч різноманітних прийомів. Тому
більшу частину навчання, особливо на початковому етапі присвячую індивідуальним
навичкам у діях кожного учня. Успішне вирішення цих рухових завдань залежить, в першу
чергу, від уміння узгодити (скоординувати) одночасно та послідовно виконувані
для цього рухи. Ймовірно і те, що для досягнення мети, ці рухи повинні бути
точними. При цьому можуть виконуватись за чітко обумовленою схемою (стандартно)
або змінюватись залежно від ситуації (нестандартно). Поряд з цим, вони
вимагають особливих здібностей виконання.
«Про свої здібності людина може дізнатися, тільки спробувавши застосувати їх у справі» Сенека
четвер, 26 грудня 2019 р.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Онлайн конкурс-вікторина знавців бадмінтону
Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» та Федерація бадмінтону України запрошує 17 грудня 2024 року о 15.00 долу...

-
Науково-методична проблема школи «Оптимізація навчально-виховного процесу як найважливіший фактор реалізації та ефективності освіти ...
-
Доброго дня, мої шановні учні. Я, Ломанова Галина Олексіївна, вчитель фізичної культури. Разом ми будемо рости сильними, швидкими, гнучким...
Немає коментарів:
Дописати коментар