Перш за все, це ігровий підхід, якась ігрова ізюминка,
здатна згуртувати дітей і істотним шляхом мобілізувати для виконання рухової
діяльності. М.Єфименко назвав так – принцип «небуденності»: рухова уява
забезпечує одухотворення дитячих рухів. Учні 7-Б, 8-А та 8-Б класів фантазували
з м’ячем.
«Про свої здібності людина може дізнатися, тільки спробувавши застосувати їх у справі» Сенека
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Баскетбол. 8 клас. урок 13-15
Тема уроку. Поняття про системи ведення гри в нападі. Штрафний кидок. Блокування під час боротьби за м’яч, що відскочив від щита. В дан...
-
Науково-методична проблема школи «Оптимізація навчально-виховного процесу як найважливіший фактор реалізації та ефективності освіти ...
-
Доброго дня, любі учні! Вітаю вас на уроці фізкультури, який ви знову спробуєте пройти самостійно. Тема уроку. Індивідуальні та групов...
Немає коментарів:
Дописати коментар