Доброго дня, мої шановні учні: хлопчики і дівчатка! Вітаю вас на уроці фізкультури. Це урок самостійних занять.
А я поведу вас за собою.
Вперед!!!
Завдання 1.
Підніміться з стільця. Знайдіть безпечний простір. Подивіться на годинник і відрахуйте 30 секунд. Починаємо біг на місці. Дихаємо вільно. Дивимось не під ноги, а перед собою.
УВАГА! РУШ!
Спокійно подихати. Зробіть 2-3 ковточки води. Сідайте на робоче місце.
Завдання 2.
Передісторія фізичної культури іде коренями в той період, коли уся фізична і розумова діяльність людини обмежувалася безпосереднім забезпеченням умов існування. Однак мамонти, печерні ведмеді і тури виявилися небезпечними супротивниками. Вдале полювання на них можна було забезпечити тільки за допомогою заздалегідь виготовлених і випробуваних засобів, організованих спільних дій усіх членів клану. У процесі цього древня людина навчилася найбільш раціонально використовувати як метальну зброю різні предмети: ціпок, пращу, острогу, спис. Вона відкрила для себе спосіб метання, що значно збільшує дальність польоту. У процесі застосування метальної зброї вона, володіючи своїми м'язами, могла розраховувати затрачувану енергію в залежності від віддаленості цілі, координувати власні рухи. На основі перемінних успіхів і невдач людина виявила, що одні дії призводять до успішних результатів, а інші — до невдач. У той же час на печерних малюнках, що раніше зображували тільки сцени полювання, стали з'являтися зображення людей, що борються між собою. Це ще не була фізична культура, це був крок до усвідомлення: хто має треноване тіло, той більше вполює здобичі. Фізична культура тісно пов'язана з побутом людей.
УВАГА! РУШ!
Завдання 3.
УВАГА!СТІЙ!
Немає коментарів:
Дописати коментар