вівторок, 1 листопада 2022 р.

9 клас. урок 8. 02.11.2022

 Тема уроку. Емоційне благополуччя. Природа і види емоцій.                                Поняття емоційної зрілості.  Саморегуляція.

 Емоційна компетентність представляє собою набір знань, вмінь та навичок, які дозволяють адекватно діяти на основі обробки зовнішньої та внутрішньої емоційної інформації.



На  сучасному ринку праці емоційна компетентність

 цінується, навіть, більше ніж інтелектуальна.


Механізм виникнення емоцій тісно пов’язаний з потребами й мотивами. Усе, що сприяє задоволенню потреб і досягненню цілей, створює позитивні емоції: натхнення, радість, інтерес. Ситуації, що перешкоджають реалізації потреб і цілей, спричиняють негативні емоції: незадоволення, смуток, розачарування, тривогу.

Емоційні переживання супроводжують нас у повсякденному житті в процесі стосунків з іншими людьми, спілкуванні, пізнанні. Завдяки емоціям ми краще розуміємо одне одного — це комунікативна функція емоцій. Захисна функція полягає в тому, що емоція є швидкою реакцією, яка може захистити людину в небезпечній ситуації.

 Емоції суб’єктивні. Одна й та сама ситуація може викликати в різних людей різні, іноді протилежні, емоції.




Емоційна зрілість — це вміння керувати своїми емоціями та виявляти їх у тій формі, що прийнятна в суспільстві. Вона має велике значення для збереження здоров’я й досягнення професійного успіху. Набуваючи життєвого досвіду, ми поступово стаємо емоційно врівноваженими, емоційно зрілими.

Емоційно зріла людина спокійно сприймає критику, неупереджено оцінює свої позитивні й негативні риси. Вона не звинувачує у своїх невдачах усіх, окрім себе. Емоційна зрілість дає можливість пристосуватися до змін, не впадати в розпач, якщо ваші плани руйнуються, спокійно йти назустріч чомусь новому. Це особливо важливо, якщо людина вимушена змінювати місце проживання, роботу, професію.


Запитання для повторення й обговорення

I рівень

1. Які існують види емоцій?

2. Наведіть приклади позитивних емоцій.

3. Що таке емоційна зрілість?

II рівень

4. Які функції виконують емоції в нашому житті?

5. Чи можуть емоції виникати під впливом уявних подій? Чому?

6. Чим відрізняються емоції й почуття?

III рівень

7. У чому виявляється емоційна амбівалентність?

8. Чому емоції можуть по-різному впливати на поведінку людей?

9. Дайте характеристику емоційно зрілої людини.

IV рівень

10. Доведіть, що емоції є одним з регуляторів психічного життя людини.

11. Чому емоційні переживання пов'язані з усіма сферами життя людини?

12. Доведіть, що музика спрямована безпосередньо до наших емоцій.













Немає коментарів:

Дописати коментар

Баскетбол. 8 клас. урок 13-15

  Тема уроку. Поняття про системи ведення гри в нападі. Штрафний кидок.  Блокування під час боротьби за м’яч, що відскочив від щита.   В дан...