пʼятниця, 20 грудня 2024 р.

Дитяча легка атлетика

 Технологічна карта частини уроку

Тема шкільного курсу: дитяча легка атлетика

Урок № 32

ПІБ учителя: Мальована О.В.

Клас: 5-Б

Тема уроку: Техніка виконання дитячих легкоатлетичних вправ: бігу, стрибків, метання.

Цілі уроку:

Популяризація засобів легкої атлетики, впровадження елементів інноваційної технології.

Завдання:

Рухові – різнобічно впливати на всі кондиційні здібності.

Соціальні – виховувати злагодженість дій і поведінки в групі.

Моральні – вчити виконувати свої обов’язки.

Обладнання уроку: фішки, бар’єри, обручи, тенісні м’ячики, саморобний вортекс, гімнастична палиця, друковані пазли, картки з дитячої легкої атлетики, «дошка досягнень».

Етап уроку

Час

Завдання етапу

Методи і прийоми

ФОНД

Діяльність

учителя

Діяльність учня

1.Сенсомоторне тренування

15 хв.

Пазл-вікторина – правильно відповісти на запитання вікторини і отримати частину пазлу; скласти пазл та з’ясувати локацію для роботи.

 

Метод строкової інформації. Принцип підвищення впливу колективу на індивідуальність.

Групова

Підготувати запитання вікторини, роздрукувати пазли

Обговорюють запитання, формулюють відповідь, призначають спікера.

 

 

За QR – кодом визначити завдання своєї роботи на локації

Пошуковий метод. Принцип органічної єдності навчання.

Індивідуально - групова

Підготувати та роздрукувати КР коди на основі Картки ДЛА

Представник команди визначає картку за кодом. Команда переходить до локації.

 

 

Команда 1 .

-        Біг з перешкодою: пролізти в обруч;

-        Біг слалом:

-        Біг з бар’єрами.

Команда 2.

-        Кидок м’ячика в кошик;

-        Кидок м’яча в обруч;

-        Кидок вортекса в обруч

Команда 3.

-        Стрибки класики;

-        Стрибок в квадраті – вперед назад;

-        Стрибок в квадраті за схемою.

 

Продуктивно – практичний метод. Принцип спрямованості на гармонійний розвиток особистості.

Групова (за лідерами)

Підготувати інвентар, пояснити задачу, запропонувати варіанти. Регламентувати час виконання.

Команди вибирають лідерів. Лідери пропонують завдання. Команда їх виконує.

 

 

Рефлексія етапу:

Картку з виконаною роботою розмістити на дошці досягнень.

Пояснювально- спонукальний. Принцип зв’язку навчання з життям.

Фронтальний

Підготувати таблицю. Картки поточної роботи.

Кожен учень оцінює свою роботу в команді і роботу команди. Прикріпити картку поточної роботи в таблицю.

Веб-ресурс





  










Немає коментарів:

Дописати коментар

Онлайн конкурс-вікторина знавців бадмінтону

  Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» та Федерація бадмінтону України запрошує  17 грудня 2024 року о 15.00 долу...