1. Мета для ученів/учениць на цьому тижні: Учні знайомляться з оздоровчими системами М.Амосова, З.Арабулі,
О.Стрельникової; вимірюють тиск і ЖЄЛ після
виконання кардіо тренування, дихальної гімнастики, розслабляючих вправ;
порівнюють дані впливу вправ різної інтенсивності на тиск і ЖЄЛ; роблять
висновок про користь фізичних вправ у повсякденному житті.
2. В класі учні будуть робити: виконувати комплекс оздоровчих вправ,
вимірювати тиск і об’єм повітря після
виконання кардіо тренування, дихальної гімнастики, розслабляючих вправ;
порівнювати дані впливу вправ різної інтенсивності на тиск і ЖЄЛ; робити
висновок про користь фізичних вправ у повсякденному житті.
3. На це вони витратять часу: 40 хвилин.
4. У дистанційному курсі учні будуть: знайомитися з оздоровчими
системами М.Амосова, З.Арабулі, О.Стрельникової складати комплекс оздоровчих
вправ. Наприклад:
1000
рухів https://womanadvice.ru/gimnastika-amosova
Хаду https://howtoukr.ru/zdorov-ja/23489-hadu-gimnastika-vpravi-shho-podovzhujut-zhittja.html https://www.youtube.com/watch?v=MPiqbT-xS8Y
Дихальна
https://www.youtube.com/watch?v=6HV2dI5u20A
5. На це витратять часу: 20-25 хвилин.
6. Як учень дізнається, що йому
робити протягом тижня: домашнє завдання в електронному щоденнику. https://lomanovagalina.blogspot.com/2021/10/blog-post_26.html
7. Як він дізнається, що досяг мети: взаємооцінювання в групі за
представленим продуктом.
https://lomanovagalina.blogspot.com/2019/10/blog-post_32.html
Немає коментарів:
Дописати коментар