Сучасна концепція
освіти пов’язує хід і результати навчання з рівнем організації самостійної
роботи школярів на різних його етапах, що потребує розроблення теоретичних та
методичних основ управління самостійною навчальною діяльністю. На думку науковців,
система загальної освіти покликана не лише давати учням певну систему знань,
формувати в них уміння й навички, розвивати творче мислення, а й озброювати
методикою самостійного пошуку та здобуття інформації, необхідної для подальшої
діяльності.
«Про свої здібності людина може дізнатися, тільки спробувавши застосувати їх у справі» Сенека
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Онлайн конкурс-вікторина знавців бадмінтону
Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» та Федерація бадмінтону України запрошує 17 грудня 2024 року о 15.00 долу...

-
Науково-методична проблема школи «Оптимізація навчально-виховного процесу як найважливіший фактор реалізації та ефективності освіти ...
-
Доброго дня, мої шановні учні. Я, Ломанова Галина Олексіївна, вчитель фізичної культури. Разом ми будемо рости сильними, швидкими, гнучким...
Немає коментарів:
Дописати коментар