Мета
Створити
необхідні умови для реалізації власних потенційних фізичних можливостей дитини на заняттях гімнастикою.
Педагогічні
завдання
1. Оcвітній компонент.
1.1
зробити надбанням кожного базові науково-практичні
знання;
1.2 забезпечити раціональне
формування індивідуального фонду рухових
умінь і навичок, необхідних у житті, та довести їх до необхідного рівня
досконалості;
1.3 навчити кожного застосовувати
набуті знання і навички у
повсякденному житті з метою самовдосконалення.
2.
Тренувальний
компонент.
2.1 сприяти розвитку швидкісних та координаційних здібностей учнів;
2.2 розвивати здоров’я дітей за рахунок адаптованої та
конструктивної
діяльності;
2.3
різнобічно впливати на всі рухові кондиційні здібності.
3.
Виховний компонент.
3.1.
виховувати повагу до оточуючих людей.
3.2.
розвивати автономію дитячого існування.
4. Оздоровчий компонент.
4.1 забезпечити оптимальний розвиток властивих
людині фізичних якостей
і на їх основі вдосконалення фізичного
розвитку;
4.2 удосконалювати будову тіла і формувати
поставу;
4.3 формувати потенціал для зміцнення і
збереження здоров’я,
Інвентар і обладнання
Гімнастичні килимки, естафетні фішки,
тренажери, гімнастичні лави, гімнастичні палиці, скакалки, гантелі, обручі,
гумові м’ячики, секундомір.
Дидактичний
матеріал
Картки №№ 1-5 з комплексами вправ та естафет.
Місце проведення: спортивна зала.
Немає коментарів:
Дописати коментар